1402-11-09 07:51
586
0
88564
مسابقه سنگنوردی به میزبانی گنبدکاووس انجام شد؛

قله‌های سنگی زیر پای نوجوانان ایرانی

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه سنگنوردی قهرمانی استعدادهای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمد فلاحی امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه سنگنوردی قهرمانی استعدادهای استان گلستان در رده سنی نونهالان و نوجوانان، با حضور ۴۸ ورزشکار دختر و پسر ۶ تا ۱۴ سال از استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در سالن شهید نقی پناهی گنبد کاووس برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه ورزشکاران در رشته بولدرنگ (بولدرجم) با تلاش بر روی هشت مسیر طراحی شده دیواره سنگنوردی در چند مرحله به رقابت پرداختند.

فلاحی خاطر نشان کرد: حضور این نونهالان به همراه خانواده‌های‌شان که بانشاط به رقابت مشغول بودند نشان از عزم جدی برای توسعه ورزش سنگنوردی و کشف استعدادهای درخوری دارد که می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌ها و توجهات بیشتر در عرصه‌های کشوری و بین المللی بدرخشند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در جمع ورزشکاران گفت: همانطور که این کودکان و نوجوانان دست پدر و مادر خود را گرفتند و آنان را برای تلاش‌شان در این رشته به پای دیواره سنگنوردی آوردند، در روز ۱۱ اسفند نیز این پدران و مادران هستند که دست فرزندان خود را می‌گیرند و پای صندوق‌های رأی می‌برند و تلاششان را برای آینده بهتر ایران عزیز به کودکان نشان می‌دهند.

فلاحی تاکید کرد: لازم است مسئولین در هر دو زمینه تلاش و توجه جدی کنند و با مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ورزش خصوصا برای نونهالان و استعدادها، توجه به امر ورزش، مشارکت‌های اجتماعی را بالا ببرند تا سرنوشت‌سازی هدفمند اتفاق بیفتد.

وی در ادامه این رخداد ورزشی را اولین برنامه دهه فجری استان گلستان عنوان کرد و از زحمات شبانه‌روزی برگزارکنندگان مسابقه؛ هیئت کوهنوردی شهرستان گنبدکاووس، داوران، طراحان مسیرها، نیروهای پشتیبانی، خبرنگاران، اداره ورزش گنبد و همه کسانی که از دل و جان پای کار بودند قدردانی کرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.